Bliv medlem af Midtfyns Kunstforening

Foreningen er for alle interesserede. Indmeldelse i Midtfyns Kunstforening kan ske på mail til midtfynskunstforening@gmail.com eller ved at bruge nedenstående indmeldesformular.

Prisen er for nuværende kr. 350 pr. år.

Kontingentindbetaling sker til foreningens konto: 9570 12066724 med notering af navn/medlemsnummer.

Medlemskab af Midtfyns Kunstforening giver adgang til den årlige generalforsamling med tilhørende lodtrækning af årets indkøbte værker.

Der er flere fordele ved at blive medlem af Midtfyns Kunstforening. Du får blandt andet:

• Deltagelse i den årlige kunstudlodning
  • Mulighed for at tage med på udflugter og kunsterbesøg
  • Invitation til vores kunstudstillinger og ferniseringer
  • 15 procent rabat hos vores sponsor Tidens Rammer

For alle med lyst til kunst…

Medlemsskab i Midtfyns Kunstforening er åbent for alle interesserede og du er ikke bundet til at deltage i vores arrangementer, mere end du selv har tid, lyst og mulighed til. Men det er ved den årlige generalforsamling at du har mulighed for indflydelse, både på arrangementer og indkøb. Det er også ved Generalforsamlingen at årets kunstindkøb udloddes blandt medlemmerne.

Bliv medlem i dag

Send